Moderne og tidsriktig planløs?

moderne

… og hva er egentlig under oppføring?

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

3 Responses to Moderne og tidsriktig planløs?

  1. rita says:

    «tidsriktig planløs»…….

    Tror jeg ville ha funnet ett annet ord enn «planløs», ja. Det klinger ikke særlig positivt, for å si det sånn ;D

    Det MÅ jo være garasjen som er under oppføring ett eller annet sted, siden bilen må stå parkert ute ;D

    Megabra annonse 😀

  2. Berit says:

    Fantastisk! 😀
    Jeg leser sjelden annonser, forstår nå at jeg går glipp av gode glis!

  3. Britt Åse says:

    Dette går vel nærmest under kategorien «annonsens», vil jeg si 😀

Legg igjen en kommentar

