Ræva bil?

Denne bloggtittelen ber bare om blødmer:

Reva-blogg om elbil

Jeg spår lave salgstall før navnet blir endret. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to Ræva bil?

  1. Anita says:

    Huffda. Minner om den gangen Honda skulle komme med Honda Fitta som brått fikk navnet Jazz i Norden. Det festligste var at «ingen» husket saken da «Jazz» ble lansert, at det var den med det rare navnet. De ventet med lanseringen til folk hadde «glemt». Tro meg, det tar ikke mange ukene før slike saker er glemt, unntatt i geek-miljøene, dag. 😀

  2. oyhovoft says:

    Jeg husker også godt Honda Fitta, ja. En kjenning av meg jobbet heftig for å få tak i et originalmerke til å ha på bilen sin og til slutt fikk han det, men da var saken glemt hos folk flest…

  3. smgj says:

    Honda Fitta, ja. Den hadde jeg (også) glemt. DVS – husket at det var «noe», men ikke hva. Den er jo bedre, da. 😉

  4. Mona says:

    Ja folk glemmer fort. Bare se hvor fort Tine kom seg fra «Synnøve Finden episoden» eller Gilde fra diverse avisoverskrifter.

    Honda Fitta kommer jeg ikke til å glemme med det første, det var til og med laget slagord. Liten utenpå, romslig inni – eller noe i den gata. Hysterisk morsomt.

Legg igjen en kommentar

