Vaskeromsfrustrasjoner!

Jeg har vaskerom og planterom samme sted. Siden jeg har en gammel høyt elsket halvautomat er det altfor lett å vanne og knipe litt og kanskje potte et par stiklinger mens sentrifuga gjør seg ferdig – før hvitvasken skal over i tørketrommelen. 😯

Ikke lurt.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to Vaskeromsfrustrasjoner!

  1. rita says:

    He-he, ikke lurt, nei. Forresten så er det ikke særlig lurere å knipe og grave før man tømmer en hel-automat heller(been there…)

    Måtte du vaske på nytt?

  2. Mari Anne says:

    Mamma hadde halvautomat da jeg var liten. Jeg savner den. Sentrifuga var knallbra og nå ser jeg at den ventetiden var sunnere enn jeg skjønte da. En legal pause, om man kan kalle det det.

  3. smgj says:

    rita: Jeg slapp unna med iherdig punkt-skrubbing av et par plagg.

    Mari Anne: Det har jeg ikke tenkt over, men det har du rett i. Det er som kaffepausen/røykepausen. Og så er det til og med sånn moderne timeout, som regel ienerom. 😉

  4. Berit says:

    Hehe! Og en føler seg sååå lur!

Legg igjen en kommentar

