(Morgen-)stemningsrapport

Man får en viss følelse av hvordan dagen blir når
– man våkner klokken fire av en irriterende pipelyd og etter 5 minutters omtåket tankevirksomhet endelig finner ut at det er ens egen nese som piper
– en panda stirrer tilbake på deg fra baderomsspeilet kl 7
– pus insisterer på å kose med deg – med skitne labber kl 7:10
– du får «nypotet» i sokken idet du kommer inn døra på jobben
– kaffe-/te-maskinen på jobben streiker og lekker utover hele kjøkkenbenken
– det er tomt for dopapir på avlukket du velger og du ser det – for seint
… og klokka ennå ikke har blitt 9:30

Det blir en lang, koffeinløs dag … med tær ut av sokken.

Alt fordi jeg oppdaget White House Tower Defence. (Har blitt guvernør, snart senator.) 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to (Morgen-)stemningsrapport

  1. rita says:

    Dagen har starta «bra», forstår jeg ;D

    Verst er det nesten å bli uten koffein – det er jo det drivstoffet man går på.

  2. Britt Åse says:

    hahahaha!! 🙂 (du ser at jeg gapskratter på en sympatisk måte, sant?)

  3. hajal says:

    He he he, utruleg bra beskrivelse!
    Slike dagar er lett gjenkjennelege (dessverre) .
    Håpar dagen din har hatt stigande kurs !

    Akkurat det med koffeinløyse diskuterte eg med oppdragsgjevar idag på jobben (han drikk ikkje kaffe sjølv og kjenner ikkje problemet), og heldigvis var ikkje det problemet gjeldande for meg idag heller !

    Og som Prøysen sa:
    «Du skal få ein dag i mårra som ny og ubrukt står ! «

  4. hildeG says:

    Høres ut som du har hatt en riktig stemningsfull dag, ja 🙂 Håper kæill’n har laget noe godt til deg til trøst :-)… eller at du blir president før du ødelegger en dag til 😀

  5. Tilbaketråkk: Upgrade my dahlias « Mellom himmelen og havet

  6. tornerose says:

    Haha, for en festlig start på dagen, hvordan gikk resten??

  7. smgj says:

    Tornerose: såvidt jeg husker ble den lang, kjedelig med uforklarlige, tidkrevende hendelser (ingen kriser, men sånne krøkkete og irriterende ting) – og så satt jeg igjen altfor seint med det elendige spillet. Som jeg ennå ikke har klart!

Legg igjen en kommentar

