Upgrade my dahlias

dahlias

Man vet man er miljøskadd når man leser «Upgrade my dahlias» ikke bare ved første gangs gjennomlesing, men også ved andre gangs gjennomlesing.

Kanskje det er håp for hagelyst før neste års sesong likevel?

Eller kanskje jeg bare skal legge meg litt tidligere i kveld? (Jeg sliter med siste kart på nivå senator ennå… 😉 )

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

3 Responses to Upgrade my dahlias

  1. Berit says:

    Det ville vært noe, gitt – et museklikk, så er dahliaene større, vakrere, mer blomsterrike og så burtetter. (Ikke at jeg har noen, men lell)

  2. Sigrid says:

    Hah! Jeg er i ferd med å bli President 😉 Farlige saker det spillet. Foreløpig har det ikke gått ut over nattesøvnen, men lite er blitt gjort i heimen etter arbeidstid, etter at du la ut den linken…

  3. smgj says:

    Hmpfr! Og hvilken taktikk brukte du for å komme gjennom siste senatorbrett, mon tro???

Legg igjen en kommentar

