Ånden var her

Enkelte ting må bare gjøres når ånden er innom på gjestevisitt.

Derfor gikk jeg ut i to kuldegrader i bekmørket kl 11, passende ikledt hodelykt og hentet inn de to siste megapottene med fuchsia, fresia og bøtta med vannlilja.

Og så … så slo jeg av drivhusovnen.

Vel – det gjenstår ennå å trekke inn ledning og ta inn ovn. Men det kan jeg gjøre når det blir lyst.

Satser på at asparges og julerosa overlever på egenhånd. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

3 Responses to Ånden var her

  1. anne says:

    du, den ånden din må gjerne komme hit en tur også, – og slå seg ned i kroppen til mannen… 😀

  2. smgj says:

    Vel – den har definitivt dratt herfra… Selv om jeg gjerne skulle sett den her til jeg ble ferdig med drivhustømming og julegaver iallfall. Du får si ifra om du ser den. 😉

  3. valkyriana says:

    Jeg elsker fresia! Tror det er yndlingsblomsten min. Det er så herlig å våkne om morgenen og kjenne den søte, sarte duften så vidt finne veien inn på soverommet.

    Takk for stemme i Tordenbloggen! Jeg ble veldig glad for den, skal du vite. At noen valgte å trekke fram nettopp min blogg blant alle de andre. Tusen takk! 😀

Legg igjen en kommentar

