Jeg lurer på

om youghurttabletter i uggabuggamage kan gi samme effekt som Mentos i Cola Light?

Og så lurer jeg på om jeg kanskje trenger et nytt nøkkelord: Selvmedlidenhet?

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Jeg lurer på

  1. Anne-Marie says:

    Huff. Melkeprodukter på uggabuggamage er generelt ikke så bra, men skal ikke yoghurt være bra for magen?

    En kjapp bloggrunde viser forresten at vi er ganske mange som kunne ha selvmedlidenhet som passord for tida.

  2. Britt Åse says:

    Uggabugga’er du også, nå? Dakars! Te eller cola er mitt tips.
    Hva er effekten av mentos i Cola Light?

  3. hajal says:

    Doven cola (cola uten kolsyre) er eit must når ein har uggabuggamage !

  4. Tilbaketråkk: LadyBugFixer » Om småfugler, helse og medlidenhet

  5. smgj says:

    Passord var det ikke jeg tenkte på, strengt tatt. Det var kategori/tag jeg hadde i tankene. Slik at alle syteinnleggene kunne bli lette å finne. 😉

Legg igjen en kommentar

