Endelig vintereklar!

YaY!

Drivhuset er tomt for planter som MÅ inn og ovnen er avslått (og fornuftig lagret under et bord slik at det ikke drypper på den), ledningen er trukket inn , strømmen avslått og luftevinduet på lesiden på gløtt sånn at det ikke skal bli FOR varmt der inne for asparges og annet.

Og jeg har offisiellt vinterferie. 😉
(Vel – nå er det julegaverushet som står for tur, da.)

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Endelig vintereklar!

  1. Britt Åse says:

    Heldiggris. Hos meg stoppet alt opp etter den famøse opplevelsen med jordfeilbryteren… Siden har jeg stort sett vært sjuk og umotivert. Nå er det kaldt, og den eneste planten som må være inne for å overleve som faktisk er kommet i hus, er agaven – det sørget min kjære for.

  2. Berit says:

    Flink du!
    Her bestemte været seg for at nå var jeg vinterklar enten jeg var det eller ikke. Og det var jeg ikke.

Legg igjen en kommentar