Fornuftig = kjip!

Bedre og bedre. Nå har noen «tatt tak i» artikkelen fra igår og byttet «kjedelig» med «kjip» i teaseren på forsiden.

Jeg må si at jeg jeg er glad jeg ikke figurer blant dem som skal kjøpe julegaver til artikkelforfatteren og vedkommende som er ansvarlig for Aftenpostens forside. Her ligger lista høyt, fallhøyden er stor og eventuelle gaver bør definitivt ikke kunne klassifiseres som «fornuftig» på noen måte.

Jeg har mest lyst til å si: «Snakk for deg sjæl.»

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to Fornuftig = kjip!

  1. Britt Åse says:

    Jaggu! Herregud, så mye tøv, altså. Gi meg deilige sokker, sier bare jeg. Eller noe annet jeg faktisk trenger og bruker.

  2. Berit says:

    Beste julegaven jeg fikk i fjor var ny trillebår.

  3. glama says:

    Ja det må jeg si var en enorm forbedring.

    Jeg er også glad jeg slipper å ha artikkelforfatter og forsideansvarlig blandt mine gavemottakere. Egentlig syns jeg de burde bli foruten gaver i år om dette fortsetter. Kjipe og kjedelige gaver ønsker jeg tross alt ikke for noen.

  4. Linnemi says:

    Hjelpe og trøste!
    Jeg ville blitt kjempeglad bare for å få en julepresang. Med sjelen som avsender.

Legg igjen en kommentar

