P4-overload på morgenen

Har dere hørst Euronic-reklamen? Er det bare min mistenksomme hjerne som istedet for


Vi strekker oss lenger,
– for å gi deg det du trenger!

ALLTID hører


Vi strekker oss lenger,
– for å tjene mere penger!

Og jeg har en viss mistanke om at det siste ligger nærmest sannheten.

Om du ikke husker sangen så er den her. Beklager elendig kvalitet, men det var det jeg fant.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to P4-overload på morgenen

  1. potentilla says:

    Hmmmja, å strekke seg lenger betyr iallefall at de har råd til å bruke svært mange hundre tusen på å produsere og sende tv-reklame…
    Her er man kostnadsbevisst!

  2. Sigrid says:

    😀 Jeg har samme type «hørefeil» når det gjelder KIWI-reklame:

    Kjapt, kjipt og billig, Kiwi kiwi

  3. smgj says:

    Sigrid: Ånei – nå har jeg antakelig arvet den!

  4. Berit says:

    Og jeg har arvet dem begge, grøss og gru! Får sette på noe skikkelig ukommersielt i ettermiddag for å motvirke. F. eks. Bugge Wesseltofts «It’s snowing on my piano», så kommer kanskje julestemningen dalende også.

  5. anniecolween says:

    Haha. Nei jeg tror nok du bare hører feil. Men sant nok. Man kan finne uviste beskjeder i meldinger. :’)

Legg igjen en kommentar

