Utmerkelsene merker seg ut

I bloggverdenen for tiden. Ekstra koselig er det at en av dem stakk innom denne bloggen. Tusen takk, Rita og Villrose.

  «Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres».

Da gir jeg den videre til alle hagegalbloggskriverne, og alle de som ikke har begynt ennå. Vi sees til våren, om ikke før. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Utmerkelsene merker seg ut

  1. Ståle says:

    En ny og søt variant av det gamle kjedebrevet?

  2. solfrid says:

    Jeg valgte ut 8, men angret i ettertid (som vanlig, impulsivitet er ikke alltid bra). Alle på min leseliste fortjener en award! Det er så mange flotte blogger her i bloggeland.

    Ha ei fin uke!

  3. smgj says:

    Er vel ingen grunn til å angre seg for det. Jeg valgte den lette utveien i stedet for å plukke 8 blant 80. 😉

  4. Britt Åse says:

    Jeg har det som Solfrid, -skulle valgt ‘alle’, ikke sant. Din variant synes jeg er helt toppers 🙂

  5. Tilbaketråkk: Tusen takk « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

