La oss synge julen inn

Jeg er inspirert av all musikken rundt om i bloggebyen for tiden.

Dette er ikke akkurat adventsmusikk – ei heller er det «bare blåbær». Men kuuuult så det holder.

Man må jo lure på hva mannen har spist. Pupillene er små pinheads. Likevel – jeg lar meg fasinere av lydbildet. Bare det å finne på å spille trash og … jodle til! Og når noen i tillegg maltrakterer en tverrfløyte så er jeg solgt …

Siden Nitrox har lært at plystring betyr «God mat!» så titter han opp hver gang vi når partiet fra 3min og 48 sek og utover, stakkas. Mens jeg holder pusten, like spent hver gang om vokalist-plystristen noen gang klarer å treffe tonen til slutt. 😀

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to La oss synge julen inn

  1. Britt Åse says:

    hehehe! genial låt m/grusom plystring og pussig tannsett 🙂 – og så DEN skjorta, da! Hva tror vi Trinny og Susannah ville sagt om den?!

  2. hildeG says:

    trøste & hjælpe. Tror jeg holder meg til Bach, jeg…

  3. Hilde says:

    Herlighet!
    Utenom jodlinga var det jo ganske tøft.

  4. smgj says:

    Jeg tror vel ikke jeg egentlig kan si at jeg likte det … Men jeg lar meg lett fasinere av det som er annerledes og pussig – det trenger ikke å være direkte vakkert. Vakkert blir lett «klissent» for meg.
    Det er som regel nok at det er innovativt og pirrer nysgjerrigheten eller at jeg lar meg imponere av frekkheten … Her var det klaff på mange punkter. 😀

Legg igjen en kommentar

