Dykkebilder fra gårsdagens tur

blekksprut4

Blekksprut

sj__kreps

Sjøkreps 

kloskate

Kloskate

blekksprut2

Blekksprut

n__lfisk

Kantnål

Som sagt, veldig fornøyd med dette dykket – med unntak av temperaturen. 😉

katt_p___bes__kOg til slutt dykkegroupien vår. Hun dukket opp på parkeringsplassen, inspiserte biler og utstyr og ville slett ikke gå. Hun hadde også med seg en svart-hvit kamerat.

Kosekatt. Jeg håper bare det ikke er en feriekatt fra campingplassen. Hun så iallfall ut til at hun fikk mat. Og vennlig og EKSTREMT glad i folk.

Bildene er lettere redigert i photoshop.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

11 Responses to Dykkebilder fra gårsdagens tur

  1. hajal says:

    Oi så flotte bilder!
    Det må vere spennande å «gå» på oppdagingsferd under havflata.
    Det er jo så fargerikt mykje av det som lever i havet.

  2. potentilla says:

    Nei, så søte typer. Halofile er de igrunnen også 😉

  3. Britt Åse says:

    Stilig! Den der blekkspruten til øyre for kloskata har en heller fovorpent uttrykk og blikk, du 😀

  4. Britt Åse says:

    stønn!
    forvorpent

  5. smgj says:

    Hehe – her parallellkommenterer vi – jeg hos deg og du hos meg..

  6. smgj says:

    Det blikket har den forresten fordi de er notoriske til å lukke øynene mot sterkt lys når de sitter på bunnen. Du ser det om du blåser opp bildet. De har reflektive biter på øyelokket.
    Kloskata har forresten usedvanlig vakre «øyelokk».

  7. Wenche says:

    Å så spennende det må være å få oppleve alt under vann, men det passer veldig dårlig for en med klaus og delvis vannskrekk (i allefall å få hodet under vann). Skulle gjerne ha kommet over disse «skrekkene» spesielt siden sambo’n har lyst til å ta dykkersertifikat.
    Og da vi var i Egypt for et par år siden, ja da var det nesten så jeg ble overbevist, men «jeg sto i mot» 😦

  8. smgj says:

    Så dumt. Jeg synes du skal forsøke prøvedykk. Bare fortell instruktøren om redselen din på forhånd slik at h*n vet hva h*n kan vente seg og ikke gå for fort fram. Dersom du kommer deg over skrekken kan jeg garantere at du ikke vil angre.

  9. Miamaria says:

    Åh, nå fikk jeg også enda mer lyst til å ta det der sertifikatet. Men Klaus stikker innom meg også, så jeg får heller nyte andres bilder. 😉 Håper du fortsetter å vise frem det du får se på turene under vann, masse flotte bilder dette. 🙂

  10. smgj says:

    Miamaria – det var godt å høre. Jeg er litt redd at jeg kjeder dere med disse dykketingene..
    Ellers sier jeg igjen – forsøk et prøvedykk på grunnt vann, helst om sommeren eller når det er lyst dersom Klaus er i nærheten. 😉

  11. så flotte bilder!
    Artig å se disse dykkebildene dine 🙂 kjør på!

    Miamaria, prøv å komme deg over vannskrekken og prøv dykking, det er supergøy!

Legg igjen en kommentar

