Alfresco

alfresco

Den ble grisefin. Dette er den første blomsten som åpnet seg. Den skal komme med 5 blomster til på den stilken og den har TRE stilker. 😀

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

10 Responses to Alfresco

  1. glama says:

    Ja den ble virkelig grisefin.
    🙂

  2. Villrose says:

    Wow!

    Undertegnende venter også i spenning på en rekke «fete» knopper som skal åpenbare seg!
    Hvem blir førstemann? (og hva har jeg, egentlig?)

  3. Britt Åse says:

    Lekker! Jeg skal legge ut bilder av min ‘Matterhorn’ i kveld.

  4. Anita says:

    Utrolig vakker! Jeg fyrer så hardt i stua at jeg venter med vilje å sette fram mine Alfresco’er. De står i kjelleren, lyst og kjølig.

    Den navnløse skal få gjøre seg ferdig først. 🙂

  5. Berit says:

    Enig, den er storvakker!

  6. potentilla says:

    Nydelig, du 🙂

  7. Den er griselekker!. Jeg har akkurat maken på stua. Men den greide ikke holde på stilk nr 2, så den står i en vase, og en av klokkene på stilken brakk av også, så den står i en vase.. (hehe, stilken står i den høye grønne og klokka står i den laveste hvite 😉 )

    Og så håper jeg absolutt at du viser frem vasene dine! Morsomt å se hva andre har og hva andre liker 😀

  8. smgj says:

    anne – jeg har en sånn lur sak bestående av to pinner i løkbredde med rockeringer på. Stilkene trer jeg opp gjennom rockeringene før de slår ut. Kosta 25 kr på plantasjen.

    Skal forsøke å få gjort en vasepost… 😀

Legg igjen en kommentar

