Ny svensketur, nytt dykk og ny hipp

Til 19,90 SEK på gamle Nordby (ja, de har fått inn fler – mange ulike sorter!) måtte det bare bli en ny. Selv om Husets Herre insinuerende mumlet «Har ikke du sånne fra før?» … «Pilutta deg», tenkte jeg og satte ‘Bingo’ i handlevogna. 😉 En semidobbel, julerød denne gangen.

Og så dykka vi igjen. 5 grader i vannet og det ble bikkjekaldt etter 15 min. Så to skater denne gangen. Samt en ulke og en «rar fisk». Mer om det i en seinere post dersom bildene ble bra.

Det trengs noe avkobling. Det er lange dager på jobb for tiden. :-/

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Ny svensketur, nytt dykk og ny hipp

  1. Britt Åse says:

    Høh! vet du hva min sa da vi skulle planlegge blomsterinnkjøpene til jul?
    «Kan vi ikke ha flere av de der (pekte på hippen på stuebordet) – for de ER jo noe, de!»
    Joda, kjære – sa jeg – det kan vi godt :mrgreen:

  2. smgj says:

    Problemet er vel at vi ikke har planlagte blomsterinnkjøp – bare de uplanlagte. 😀

  3. Berit says:

    Tror vinduskarmene mine er glad for at det er langt til Nordby. Jeg har latt alle hemninger fare, nemlig. Kommer jeg over en ny jeg har lyst på, kjøper jeg. Husbonden har kommet ut av tellinga for lengst, nå setter jeg bare de nyinnkjøpte stille på plass, hehe!

  4. lineoghagen says:

    Min kjære synes hipper er pene orkideer så jeg kan nok kjøpe uhemmet 😉

  5. potentilla says:

    Og her har vi en som ikke bryr seg før jungelkniven må fram….

Legg igjen en kommentar

