Masete paparazzo plager sovende kattepus

Nei. Verken vaser eller dykkebilder i dag. Dykkebildene var fine, men siden jeg lakkerer skap får det bli noe som ikke krever så mye bildebehandling. Og to vaseinnlegg på rad – nei, det blir for mye – det er krystallklart. 😉
001 002 003
Pus, pus? Hmmm? Hva er det du vil?
004 006 007
Kanskje du går bort om jeg ignorerer deg. Ikke det nei. Huff. Ok, da. Et «smil» til fotografen.

5,5 kg katt foretrekker 20×30 cm soveplass sentralt plassert mellom TV-benken, CD-hylla og trappa til kjellerstua. Jeg skjønner ikke hvordan slampen som tar 60% av en 2og1/2-seter og stirrer stygt på meg om føttene mine invaderer pleddet hans kan sove der … ???

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

11 Responses to Masete paparazzo plager sovende kattepus

  1. oyhovoft says:

    Kan det være et hint om at han er veldig glad i sekkepipespillingen til Golly? 😉

  2. smgj says:

    Muligens… Men han lå der før hylla kom og tok 15 cm av plassen. 😉

  3. oyhovoft says:

    Pys her (som ønsker Nitrox en riktig god jul for øvrig) sier at har man lagt sin elsk på en plass, ja da har man det. Pys ligger ofte under det ene bordet hvor det er pintrangt, men som var hennes sted før bordet kom der. Ikke snakk om å flytte seg der…

  4. juni says:

    Katter gjør som de lyster, ligger hvor de vil, og aller helst der det er varmt. Han har nok funnet sin plass uansett hvor trang den måtte være.
    Du har mange fine vaser ser jeg. Jeg har ikke vist mine ennå, men kanskje jeg gjør det en dag. En som er glad i blomster må jo ha noe å sette dem i, så det blir gjerne til at vi blomsterplukkere har en del å velge blant.

  5. smgj says:

    Hehe. Ja, uansett størrelse på katten så er det garantert at personligheten er minst dobbelt så stor. 😀

  6. Anne-Marie says:

    «…uansett størrelse på katten så er det garantert at personligheten er minst dobbelt så stor.»
    Godt sagt. 🙂

    Vi har hatt pappkasser liggende i stua i månedsvis fordi kattene har okkupert dem som soveplass. Og Pusern trivdes i tørketrommelen:
    http://dotnett.no/hage/diverse/dagbokOgForum/2008/desember/pusernTorketrommel.jpg.

  7. smgj says:

    juni – vaser er gøy, synes jeg. Har ikke noe problem med å sette fram en tom vase heller jeg, selv om mange synes det er tabu.

    Anne-Marie – det var nok godt og varmt der. Ser ut som han storkoset seg. Pappesker har vi også stående. I kveld var det «reserveskift»-bagen som sto halvåpen i gangen etter siste dykketur som han krøp oppi under lokket. 🙂

  8. potentilla says:

    Du slipper i det minste 10 kg røytende monster som skal ligge på magen – min mage.
    Og der er det ikke plass!
    Etter 15 minutter har vi kroppstemperatur på 42 grader og det passer enkelte fortreffelig….

  9. Marit says:

    Kjempesøt pus!

  10. Charlotte says:

    Ja er det ikke typisk??
    Her har vi kattesenger, saueskinn og alt. Men neida.
    Vilja, vil sove i en trekkfull vinduskarm oppå en uigjenkjennelig jakke fra 80`tallet.
    Og Lillegrå, ligger på et hjørne av et teppe.. merkelig.
    Men en staselig pus dere har!
    God jul fra alle gale her!

  11. Britt Åse says:

    Kjempefin pus, og hysterisk morsomt det siste der. Jeg må bedrive ukontrollert fnising innmari stille, for min kjære har lagt seg og skal sove, han skal på jobb i morra. Jeg har ferie 🙂

Legg igjen en kommentar

