Måtte bare

hurtigposte disse to hippeastrumene som pryder stuevinduet:

limona razzle
Limona Razzle Dazzle
Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Måtte bare

  1. Wenche says:

    De var da lekre, spesielt ‘Limona’ 🙂
    Ønsker deg og dine en riktig god jul.

  2. lineoghagen says:

    Så nydelige! Håper du har hatt en flott julekveld 🙂

  3. potentilla says:

    Naizt, måtte donere mine til naboen. Fikk bare med meg noen avskårne til fjorden..

  4. Juni says:

    Jeg sitter akkurat nå å gumler på et deilig stykke honningkake etter din oppskrift. Måtte bare fortelle at den var kjempegod. Bakte tre stykker i brødform og hadde hakkede valnøtter i den ene – det var godt.

    Godt nytt år til deg!

  5. smgj says:

    Juni – så gøy. Valnøtter er nok godt i, ja.
    Potentilla – om det er noen trøst så ble mine donert første juledag som avskårne. Håper nå på å bli overrasket av knopper etter hjemkomst.

  6. oline says:

    Ja, nå fikk jeg lyst til å ha katt! Er den like sjarmerende til hverdags? Sjarmerende mann også, selv om han ikke krøp inn i embalasjen.

  7. Ragnhild says:

    Long time…
    Hyggelig å finne dere. Gamle hagegale bekjente. Jeg lager en linkliste på bloggen min med hage venner og tar med deg der.
    Selv om jeg ikke er så ofte på hagegal så er jeg forsatt like hagegal;)

    Ha en fin dag

  8. smgj says:

    Ragnhild – koselig å «se» deg her!

Legg igjen en kommentar

