Energi = energi

Kanskje jeg burde donere drivstoff for et par km… 😀

http://www.dn.no/dnBil/article1576727.ece?jgo=c1_re_block_1 

Eller ikke.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Energi = energi

  1. Berit says:

    Husker et amerikansk skjult kamera-innslag fra mange år tilvakeder slikt fett angivelig ble brukt til frityr i nærmeste gatekjøkken, urgh!
    (Har mer sans for den nye måten hans å redde verden på.)

  2. Berit says:

    tilvakeder = tilbake, der.
    (Lurer på om jeg noensinne lærer å korrekturlese før jeg trykker på send?)

  3. orchis says:

    Er ikke dette en strålende idé, da…? Endelig kan forfengelighet gjøre nytte for seg…, men ikke i frityr! 🙂

  4. smgj says:

    Jeg synes vel å bruke fettavfallet til bilkjøring er greit og ikke mer usmakelig enn å bruke krematorievarme i fjernvarmeanlegg. Frityr derimot … !!!

  5. orchishage says:

    En award til deg ligger i bloggen min.
    Hilsen orchis

Legg igjen en kommentar

