Bloggtørke

Men til gjengjeld mer enn nok «liv». Har nok til ca 26 timer pr døgn og 8dagers uker, tenker jeg. 😕

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Bloggtørke

  1. taleia says:

    Såpass! Hva har du inntatt for å oppnå det?

  2. smgj says:

    Arbeidsgiver, hus og mann? Jeg sa ikke at jeg hadde fått utdelt tilsvarende energi… 😉

  3. Britt Åse says:

    Hva er det du forteller borte hos Orchis?! Snakk,jente ! 😀

  4. orchishage says:

    Ja, jeg vil også vite mer….! 😀

  5. potentilla says:

    Og jeg…..Bryt herved sammen og tilstå!! 🙂

  6. Linnemi says:

    Og jeg med. Jeg er nyskjerrig så det holder! 😀

  7. smgj says:

    Hmpfr – her kommer virkelig beviset på at man skal være forsiktig med hva man ytrer på nett. 😉

  8. Rita says:

    Jeg er også nysjerrig…..
    men det jeg egentlig ville nå, var å fortelle at det ligger noe til deg i bloggen min i dag 🙂

Legg igjen en kommentar

