Tusen takk

Orchis har sendt meg en award – kjempekoselig! (Siden jeg har mottatt denne for ikke så altfor lenge siden også – takk igjen, Villrose og Rita, så legger jeg ballen død denne gang).

 Rita har også spandert på meg denne, med tilhørende tekst: «Mellom himmelen og havet/smgj fordi hun gjør så mye spennende og skriver så levende om det.»

Tusen takk – det synes jeg er virkelig hyggelig å høre. 

Awardreglene er som følger:
1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte.

Mine sju nominerte – måtte jeg klare å bringe nye lesere videre til dere:

Iskwew – fordi hun skriver spennende, skarpt og vittig, men ikke ondsinnet – og faktisk klarer å formidle makroøkonomi på en lettfatterlig måte. Og fordi hun alltid engasjerer.

Winter – fordi han skriver om det som er viktig – og skriver godt. Han er ikke redd for å refse.

Lene i Fredrikstad – jeg er fremdeles rett så misunnerlig på hagerytmen din. Og så elsker jeg selvironien du formidler.

Bussmann – en busstur med både motbakker og unnabakker, men aldri kjedelig.

Maria Mytterist – en reise i tekst og bilder, begge er like gripende. Og så er jeg svært svak for en velmanikyrert, skarp negl på tastaturet.

Annelandet – er også et sted hvor man ikke er redd for å punktere blærer og fortelle hvor skapet burde ha stått. Måtte du poste oftere.

Til sist har jeg lyst til å sende denne i sirkel til Orchis – «på tross» av at jeg sliter med overveldende reiselyst hver gang jeg leser nye poster der. 😉

PS – denne posten ble ferdigskrevet tidligere, altså. Det er bare postingen som skjer i arbeidstiden. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Tusen takk

  1. Iskwew says:

    Tusen takk! Så hyggelig å få en utmerkelse en mandag morgen 😀

    (Jeg skriver aldri i arbeidstiden heller. Jeg bare poster. Jeg sverger!)

  2. Maria Mytterist says:

    Tusen takk – dette setter jeg stor pris på! 😀

    Takk for sjangsen til å gjøre litt stas på andre bloggere. Posten er ute 🙂

  3. Bussemann says:

    Hei hopp, dette var god lesning! 🙂

    Beklageligvis befinner jeg meg for tiden i en motbakke, så jeg har ikke energi til å skrive takketale i egen blogg. Men jeg vil gjerne få si at jeg setter stor pris på denne utmerkelsen. 🙂

    Tusen takk!

  4. Lene says:

    Tusen takk, det er koselig å få en award! 🙂

  5. annelandet says:

    Takker både her og der, jeg da.
    Og skal prøve å følge oppfordringen.
    Litt vanskelig nå når det er så travelt på jobb… 🙂

  6. orchishage says:

    Mangetusen takk for award! 🙂

Legg igjen en kommentar

