Jeg innrømmer det – jeg er ondsinnet

Men … helt særlig – jeg synes det er lønn som fortjent for disse gruppemedlemmene i Al-Qaida. Jeg tviler sterkt på at de hadde uskyldige hensikter. 😈

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2876460.ece

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to Jeg innrømmer det – jeg er ondsinnet

  1. Miamaria says:

    He he he, ja jeg lo godt jeg også da jeg så den der.

  2. Berit says:

    Den som graver en grav for andre…
    Det skumle er at de sikkert har mer smitte. I tette beholdere.

  3. potentilla says:

    Ja, du er ekstraslem. Jeg ville i min godhet nøyd med meg å sende dem en dose av det f#¤#»¤#%¤%&/& snørreviruset som herjer med meg. Det ville vært et fantastisk biologisk våpen i og med at det aldri gir seg. Sdørr overaldt…

    • smgj says:

      Nordnorsk snørr er nok en sjebne verre enn døden – og jeg føler meg slett ikke trygg på hva som hadde skjedd med resten av verden dersom vi hadde sendt dem et så potent våpen.
      Det er nok tryggest du holder bassiluskene i Troms, der hvor dere er barka nok til å tåle dem…

Legg igjen en kommentar

