Søndagstur og fotosafari.

Vinner_FotosafarilogoVilniss har stadig vekk flotte turbilder. Ikke bare er hun ofte på tur, men hun får med seg både øyne og fotoapparat. Denne siste gangen har hun vært i Moseskogen.

Petunia har lansert fotosafari-begrepet for blogger. …»Fotosafari er med andre ord en utmerket mulighet til å legge ut bilder på bloggen din som du kanskje ellers føler ikke ville passe til de andre tingene du blogger om.»…

Så nå har jeg også vært på fotosafari. Det er noen dager siden, men Ting Tar Tid, så bildene kom ikke før nå.

tur-009
Fossen i sin helhet.
tur-012
Liten forfrossen isnese med nesedråpe.
tur-010 tur-011
tur-015
Glasert granbar.
tur-021
Bokstavelig talt – «Ispinner.»
tur-016 tur-018
tur-020
Isslør.
tur-022
En kalddusj.
tur-017
Tyttebær in the rocks I.
tur-028
Tyttebær in the rocks II.
tur-023
Nærbilde av «kalddusjen». Vakkert.
Jeg kunne tenke meg noe sånt i dusjen, men da med varmt vann, ikke kaldt.

-0oOo0–

Sånn kan en tur se ut gjennom et kamera når man er så heldig å ha det med. Batteriet var ikke vesentlig forberedt på -2, så for å få nok strøm til bilder måtte det oppbevares nærmest kroppen. Jeg bare sier det – penger i BHen er fullstendig ut, det er kamerabatterier som er hard valuta på søndagstur.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

11 Responses to Søndagstur og fotosafari.

  1. Alt godt says:

    Hohoho, eg har hatt mobiltelefon i BH-en, den ville ikkje virke fordi det var så kaldt. Med storleiken på mitt kamera er det bra eg har cup-storleik G…

  2. Christine says:

    Flotte bilder! Jeg ble inspirert til å komme meg ut på tur, MED kamera. Det er jo så mange flotte motiver ute i snøen og isen.

  3. Petunia says:

    Nydelige bilder! En skikkelig fotosafari opplevelse!

  4. smgj says:

    Gundad/Alt godt – jeg tar ut batteriet ut av kameraet før jeg putter batteriet i bhen… 😀
    Kameraet hadde nok fyllt en cup alene.

  5. Anne-Marie says:

    Kjempefine bilder, smg*. men den ene tyttebærplanta synes jeg så synd på at jeg får lyst til å ta den med hjem og tine den opp, stakkar. Det spørs vel om den ville satt pris på omtanken.

  6. Britt Åse says:

    Nam! så fine de var 😀

  7. Britt Åse says:

    Hehehe! jeg får sånne indre bilder av kameraer i bh-er – og så går blitzen av 😆
    spooky! hahaha!

  8. Juni says:

    Tenk at is og frost kan være så vakkert!
    Nydelig fotsafari.

  9. ååå – så flott!
    (jeg har forresten sovet med en telefon i bh… var på telttur med lite batteri og minusgrader..)

  10. Stine says:

    Så vakkert!

  11. smgj says:

    Tusen takk Stine. Og velkommen hit, selv om det er stille her for tiden.

Legg igjen en kommentar

