For the record

Så har jeg jogget igjen. 1t og 25 min med puls i området 165 til 181 – slå den, Britt Åse! 😉

I kveld skal jeg pleie den usunne siden i bursdagslag med gode venner – med verdens beste samvittighet. 😀

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to For the record

  1. Lineca says:

    Såpass!
    Hva har biti deg? =))
    Flinking!

  2. smgj says:

    🙂
    Litt konkurranseinstinkt må man ha. Og så forsøker jeg å ta av noen kilo og bli i litt bedre form.

  3. potentilla says:

    Oioi, kanskje jeg også skal skjerpe meg…Når hjernen har klarna fra løsemiddelskadene.

  4. Britt Åse says:

    smgj har høyere makspuls enn meg, er i bedre form enn meg og er slankere og yngre enn meg. Jeg uansett kjempeimponert og har noe å strekke meg etter. Supert! 🙂

  5. smgj says:

    Høh – jeg har en hvilepuls som kvalifiserer som treningspuls for andre … Med andre ord puls som en forskremt kanin. Og god form skal jeg ikke skryte på meg i det hele tatt.

Legg igjen en kommentar

