Kanskje kommer … snekker’n

Eller ikke. 😡 I dag ble jeg så lei av å vente at jeg listet selv. Både golvlist og hjørnelist i vinkel i den nye skyvedørsgarderoben i gangen. Ble godt nok til at jeg nok heller bestiller noen meter ekstra med lister enn snekker neste gang.  😛

En dag eller to til så er den ferdig. Mangler bare å sette opp skinner og dører, garderobestang og hylle.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

4 Responses to Kanskje kommer … snekker’n

  1. Mona says:

    På TV. På julaften, da kommern. Mor, mor – nå kjem `en – no`kjem snikkarn . Men det er Andersen da. Tror ikke alle er like presise som ham. Dessuten – hvem vet hvor lenge de egentlig har ventet på ham…

    Lykke til!

  2. hajal says:

    Dei er «alle» like: snekkar, elektrikar og rørleggar – kjem når det passar DEI eller når ein har mast på dei så lenge at dei kjem for å sleppe å høyre på maset lenger….. 😦

  3. Berit says:

    Nå, nå! Vi har brukt en snekker i sunnmørshuset som kom da han skulle, gjorde det han skulle og til og med feide etter seg. De finnes!

    Men bøyer meg i støvet for deg som går løs på finsnekring med egne hender!

  4. smgj says:

    Mjauda – jeg har da vært ute for at de har kommet raskere. Det er bare det at nå er snekkeren opptatt med å legge tak hos seg selv. Likevel er det irriterende å måtte vente på en 60-min jobb i «all evighet».

    Det er fint med snekkere som feier etter seg, men jeg vil helst slippe å betale timelønnen for det. Da vil jeg heller feie selv. 😉

Legg igjen en kommentar

