En disig morgen kl 05… sett fra baderomsvinduet

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to En disig morgen kl 05… sett fra baderomsvinduet

  1. Miamaria says:

    Ha ha ha, jeg bare VISSTE det kom til å være bilde av en sånn en når jeg klikket meg inn. 🙂

    Men så spørs det, var kanskje middagshvilen den der, som varte ennå?

    • smgj says:

      Jegerprøven neste! 😉 Dessverre har ikke den bukken der nådd de evige phlox-marker ennå, såvidt meg bekjent. 👿

  2. orchis says:

    Søt stylterotte, da…. 🙂

  3. Villrose says:

    Hi-hi… (nei, det er stygt å le!)

    Den ser så avslappet ut – venter på frokost på senga, kanskje?

  4. potentilla says:

    Søtere enn mine plageånder iallefall. Går det ikke an å dressere en sånn?
    Ta en liten og la den vokse opp med vakthunder eller noe så tror den selv den er en ekstraslem rottweiler og jager resten av bølingen.
    En råweiler…

    • smgj says:

      Har du hørt om «bukken som skulle passe havresekken»?

      Jeg har i dag vært ute med ostehøvel og sterilan og shavet over de mest utsatte… 😦

  5. Berit says:

    Nei, så søt!!!

  6. Bipbap says:

    Ser ut som den koser seg veeeldig da 😀

Legg igjen en kommentar

