God timing – eller?

Det regner! Akkurat passelig timing til plena som jeg gjødslet i går. Litt dårligere timing til at jeg sprøytet en del ugress i går da. Sånn er det kanskje når man helgarderer. 😉

Ellers har jeg av alle ting kjøpt begonia i dag. Nei, «Karelsk jomfru» var det. Hihi! Ellers kan jeg tipse om at plantasjen har flotte bladbegonia for tiden. Ublu priser da, synes jeg. Menmen. (Havnet på begoniakjøret? )

Bildene er fra Chelsea Flower Show, men de tre-fire variantene jeg så på plantasjen sto faktisk ikke noe tilbake for disse.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

One Response to God timing – eller?

  1. Tilbaketråkk: Selvskryt skal man høre på – for det kommer fra hjertet. « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

