Yesterday’s outfit

Jeg tenkte jeg fikk legge ut outfit’en fra gårsdagens hageøkt. 😉

Rødbrune pysjamasbukser i sateng fra Lindex, hvite bomullssokker fra laMote, blå solemates fra Briers, svart lycra konebankersinglet

fra Vic og fuchsiarosa morgenkåpe i «silke» fra Ann Summers.

Som skapt til å luke vassarve i.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

12 Responses to Yesterday’s outfit

  1. Rita says:

    Nei, så LEKKER du var da :)) Akkurat passe antrekk til å drive på i hagen ja!

  2. nefertiti says:

    Jøss – du går jo meg en høy gang.
    Nå må jeg visst investere i et par nye nattbukser, til å grave i hagen med *haha*

  3. hildeG says:

    Snasen! Jeg går i høyden ut på min svært avskjermede terrasse sånn rett fra senga – jeg sover nemlig i nettoen. Når morgenkåpa er på, kan det nok bli litt vassarveluking, ja – men jeg skal spare offentligheten for noe bilde av det synet, hehe

    • smgj says:

      hehe – jeg må nok bo mer skjermet om jeg skal vandre ut i natt-«tøyet». 😀
      Dette er «jeg synes synd på meg selv og har tenkt å holde sofaen»-klær som ble til «jeg skal bare»-klær. 😉

  4. potentilla says:

    Hvis du skifter ut fottøyet med stiletter får du lufta plenen i tillegg..

  5. nefertiti says:

    Og etter potentillas kommentar klarer ikke jeg å slutte å le.
    *smil*

  6. Britt Åse says:

    Håh! mye finere enn jeg er når jeg går i gang. Nå i dag morges var antrekket forresten stipete morgenkåpe og ingen sko. Måtte bare smånufse litt 🙂

    Fantastisk godt forslag fra potentilla, altså 😆

  7. orchis says:

    Snerten snelle! 🙂
    Min hageoutfit tar seg ikke like godt ut på trykk.
    Og takk til Potentilla for latterkule.
    God Søndag!

  8. Berit says:

    Stiilig!
    Jeg går ut fra at bildet er tatt før lukeøkta, ser ingen jordflekker på knærne.
    Begriper ikke hvordan du ser vassarven gjennom den maska, men…. 😀

  9. Christine says:

    Herlig!
    «The glamourous gardener»

Legg igjen en kommentar

