En runde med fotoapparatet – iriskavalkade

 

 blomstring-011 blomstring-005  blomstring-003
Ukjent skjeggiris Immortality Ukjent skjeggiris
blomstring-004 blomstring-001  blomstring-007
Lemon Beauty Exotic Isle Ukjent skjeggiris
blomstring-008 blomstring-006 blomstring-002
Ukjent skjeggiris – likner veldig på den Magnus kaller «From Oppdal» Maui Gold Red Zinger
blomstring-013 De ukjente er meget blomstervillige og voksevillige.

Jeg har også noen som ikke har blomstret ennå.

Kanskje neste år … Greit å ha noe å glede seg til.

blomstring-014
Ukjent sibiriris, mørk   Ukjent sibiriris, lys
 
 
Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to En runde med fotoapparatet – iriskavalkade

  1. lineoghagen says:

    Så fine 🙂 Jeg må prøve å få knipsa mine også. En jeg bytta med deg for et psr år siden blomstrer for første gang i år – nydelig lys gul på høy stilk.

  2. Marit says:

    Mange flotte iriser du har! 🙂

Legg igjen en kommentar

