Hvilken søt kløe?

Da er lupinene frisert – og jeg har visst servert knotten sitt livs måltid. Klør overalt! Og det er på ingen måte noen «søt» kløe. 😦

Og hersens gressallergi også!

Uææ!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Hvilken søt kløe?

  1. Berit says:

    Du har bare fått den sure svien, stakkar!
    Er det ekte knott eller den irriterende minimini sviknotten som kommer inn i nesa og øynene og overalt i tusenvis?

    • smgj says:

      Det spørs veldig på hva du definerer som knott. Denne er til forveksling lik den trønderske varianten vi kaller knott iallfall … 1-2mm lang, tynn og vanskelig å se. Man kjenner den ikke før den biter. Oppholder seg i fuktig gress, skygge og kjerr. I år er det hordevis hos oss.

  2. nefertiti says:

    Tenk – min eldste søster har aldri hatt et myggestikk i hele sitt liv…
    Jeg tror jeg får hennes andel :-/

  3. Anita K. says:

    Æsj, stakkars dere som har den &%#¤ knotten som kryper inn over alt. Her jobber svaler og linerler overtid for å gi ungene mat. Jeg håper de gir dem masse av den kjipe myggen.

    • smgj says:

      Nuh er det meget bedre. Hetebølgen har tatt knekken på mange av formeringspyttene. Vi har mest blåmeis, men siden naboen hugg skogen har det blitt mindre. 😦

Legg igjen en kommentar

