Små gleder og små irritasjoner – hånd i hånd

Nå har jeg akkket og okket meg over lite hagelyst i sommer. Med det resultat at i går så  det såpass sjabby ut (visne blomster og overgrodd) at jeg måtte en tur ut. Jeg brådigitaliserte en time lydbok og kom meg ut. (Kan noen forresten fortelle meg hvorfor lydbøker kommer som «audio» på «20 CDer» og ikke som «høykvalitets mp3» på «1 DVD»? [/Rant off])

Det rare er at da jeg kom meg ut var det behagelig og jeg var ute så lenge at jeg startet på 3. gjennomhøring av filene fra lydboka. 😀 Nå er iallfall 1/3 av hagen opp til standard.

Og etterpå var det ennå tid til litt kvalitetstid med neglelakkboksen. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Små gleder og små irritasjoner – hånd i hånd

  1. Mokki says:

    Har du oppdaget http://www.audible.com? 🙂 Massevis av lydbøker til en relativt billig penge. http://www.librivox.org har gratis lydbøker, der copyrighten har gått ut.

    • smgj says:

      Nei, de var nye for meg – takk! (Det tok litt tid å se kommentaren din fordi wordpress mistenkte den for å være spam… 😉 )
      Ellers har jeg kjøpt litt brukt på ebay.

  2. Britt Åse says:

    Flinking. Godt det ble litt tid igjen 😆

  3. Berit says:

    Flink, ja!
    Håper på litt opphold i helga så jeg får gjort noe med tilhøva rundt heimen. Fire ukers gras- og ugrasvekst, urgh!

    • smgj says:

      Huff – det høres ut som en tung jobb å starte (men som regel går det da greit når man kommer igang, heldigvis).

Legg igjen en kommentar

