Så har vi vaska golvet …

Høsten har vært travel  og det vises hjemme. Så i dag tok jeg jif og torky mens mannen tok hageslange, bøtte og grønnsåpe. Resultatet? Vel – de fleste av husets vinduer er nå igjen gjennomsiktige. Og vi kan stort sett se golvet igjen.

Deilig! 😀

Så får jeg se om jeg ikke rekker en tur innom drivhuset i morgen. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Så har vi vaska golvet …

  1. Anita K. says:

    Vinduene!?
    Der sa du noe, gitt. Må vaskes før vinteren… 🙄

  2. Berit says:

    Må de virkelig? Javelda… men det er ikke gjort på en dag. Jugendvinduer, 28 flater pr vindu….

    • smgj says:

      Vel – de ble ikke etter «min» standard – men denne gangen var det viktigst AT de ble RENERE. 😉 Og det ble de. Veldig mye renere. Og kanskje jeg rett og slett skal vurdere å senke standarden og heller vaske dem litt oftere.
      Innvendig er de heldigvis bare en-flatere…

  3. solfrid says:

    ØY! Du har ikke en jevn strøm av menneskemasser vandrende forbi. Det har vi. De GLANER! Det er ett par av vinduene som er GRÅ. De snakker nok om hun som sitter i kjøkkenvinduet og taster på sin maskin og ikke vasker sine vinduer. De skal taes i løpet av uken har jeg bestemt meg for. Stein tenker nok ikke i de baner en gang. La de snakke, mener han.

    Dere har vært FLINKE!

    • smgj says:

      Øh – Mannen Her i Huset tenker heller ikke sånn «umaset» 😉

      … men – jeg tar meg da den frihet å ikke tenke på bilvask. 😀

      BTW – godt å se at det er liv i deg!

Legg igjen en kommentar

