Hjelp!

Hva heter musikkstykket som følger reklamen for «Hellstrøm rydder opp»?

ARRRGH!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Hjelp!

  1. Anita K. says:

    Send en mail til produksjonsselskapet. De pleier å være hjelpsomme. 😉

  2. Britt Åse says:

    Mener du Schuberts Ave Maria?

    Jeg søkte på TV3 Hellstrøm på YouTube, og da var det den jeg fikk opp i alle fall. Eller er det noe annet?

    • smgj says:

      Nei. Den jeg snakker om er ikke på youtube. 😦 Den er ekstremt dramatisk. Noe som gjør at jeg har assosiasjoner til filmmusikken til Bram Strokers Dracula (Stykket The Brides)
      spotify:track:5xpC7tqgN3mElh9qr4aWtp Bare enda mer kraftig og tungttrampende.

  3. Britt Åse says:

    Da blir jeg, heller motvillig, nødt til å se på TV3, for nå er jo sjelefreden brutt 😀

  4. Britt Åse says:

    Nå har jeg sett reklamen, og dessverre;jeg kjenner ikke det stykket i det hele tatt 😦

    • smgj says:

      Nei! Jeg hadde virkelig høye forhåpninger til deg her. 😉 (Får håpe at tv3s kvern bare maler langsomt, og at den ikke har gått helt i stå.)

Legg igjen en kommentar

