Forkjølelsesfrustrasjoner

Den ENE tingen som er verre enn å være forkjølet, er å være forkjølet på ferie. 😦

Men forøvrig er ferien fin.
Vanntemperatur: svømmbar, men gåsehud under vanning.
Lufttemperatur: shorts/bikini.
Værvarsel: stort sett sol og disig, men med tordenbyger og plutselige skybrudd – spesielt under lengre gåturer bort fra egnet ly.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Forkjølelsesfrustrasjoner

  1. Berit says:

    Næmen så uheldig! Trøsteklem fra det kalde nord!

  2. Berit says:

    Det ligger en award og ei utfordring til deg på bloggen min, om du vil ha tidtrøyte i sykesenga.

  3. Linnemi says:

    Aldri bra med forkjølelse på tur. Enda en trøsteklem fra det kalde nord!

  4. kirsitn says:

    Usj og æsj! Får håpe det går fort over. Trøsteklem fra det kalde sør også!

  5. Britt Åse says:

    Jeg mener å se på Statcounter-kartet mitt at du har vært innom bloggen min fra din utlendighet 🙂 Det syntes jeg i grunnen var litt kult.

    God bedring, og nyt ferien og mannen 😀

Legg igjen en kommentar

