MeMe blog Award/utfordring

Det føyk ei utfordring og en award  forbi fra Berit her. Det har tatt litt tid, men jeg takker pent for awarden. Utfordringen lar jeg ligge da jeg forsøker å begrense navngiving av meg selv på nettet.MeMe_Blog_Award1

MeMe Awarden er som følger:
Jeg skal fortelle hvor den kom fra, dele 7 tilfeldige fakta om meg med leserne og sende awarden videre til 7. Here it goes.

7 tilfeldige fakta:
    Jeg liker fysisk arbeid, men siden jobben jeg får betalt for foregår bak en kontorpult/pc så er jeg ikke i spesielt god form til det.
    Har 7mils dørstokkmil, men når jeg kommer igang går det meste greit enten det gjelder hageprosjekt, maling, snekring eller en joggetur.
    Jeg elsker å reise og jeg elsker å komme hjem igjen. En særdeles dårlig combo med husplanter – som jeg også har. Og jeg har vært på charterferie kun én gang, invitert av min daværendes familie.
    Er ikke glad i hverdagsrutiner som å lage mat og rydde etter maten, men liker faktisk å sortere, vaske, tørke og brette tøy. Forstå det den som kan.
    Bestevenninna mi og jeg var hestegale som barn. Siden hestemangelen var prekær satte vi istedet tøyler på sykkelstyret og styrte ved hjelp av dem mens vi «red» gjennom hennes fars kalkhaug (de har gård) og på den måten spredte haugen utover til hans store fortvilelse.
    Som 6åring led jeg valgets store kvaler da begge de nære guttevennene mine fridde. Som vanlig når jeg blir utsatt for vanskelige valg utsatte jeg det til problemstillingen ikke var aktuell lenger. 😀
    Jeg elsker hobbyprosjekter og har alltid 4-5 nye under arbeid i hodet mens jeg strever med å bli ferdig med en gammel UFO «først». Burde selvfølgelig gjøre mer og tenke mindre – da hadde jeg hatt færre UFOer å tygge meg gjennom først.

Jeg tror denne har gått rundt? Jeg legger ballen fri og oppfordrer lesere som ikke har hatt den til å ta den. Det er en glimrende måte å bli kjent med en bloggskriver.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

Legg igjen en kommentar

