Treffninger i dusjkabinettet – revisited

Dere husker tilbake i september?

Nå er balsamen på plass sammen med shampoen i penthouset på toppen av hylla.

Men …

Hvor lenge var Adam (eller for den saks skyld, Eva) i paradis? Antakelig omtrent like lenge som det tok meg å få rede på at jeg nå ikke lenger er alene om å bruke den dyre frisørshampoen min …

For mitt vedkommende – ca 14 dager. 😆

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Treffninger i dusjkabinettet – revisited

  1. Berit says:

    Nemlig – jeg putter min i skapet når hordene er på besøk. Gubben er så snauklipt at det lille han evt- bruker ikke merkes nevneverdig.

  2. Anita K. says:

    Man må gjemme på godbitene, men andre ganger går det for langt den andre veien. Da mannfolket kjøper Euroshopper-dritt, da gikk jeg på apoteket og kjøpte en dyr en istedet til meg. 😉

  3. Miamaria says:

    Hi hi hi hi hi

    Gleder meg allerede til neste episode.

  4. smgj says:

    😉 Næh… deling er egentlig greit dersom den får H&S ut av huset (den er grusom)… Jeg bestiller frisørshampoen min fra england og henter den i sverige til under halv pris fra i norge – så jeg får vel unne ham det.

    Miamaria – jeg håper vel dette kanskje blir siste episode om baderomshyller her … 😉 Men andre Scener Fra Et Ekteskap kan det vel hende kommer. 😆

  5. AnneKa says:

    Fornøyelig å få med seg denne historien:))

  6. Tilbaketråkk: Ikke rotte i kloakken, men … « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

