Garn funnet!

Nå kan flettesokkene bli ferdig!

Men i mellomtiden har jeg jo begynt et annet prosjekt, selvfølgelig. 😉

Det fordelaktige med strikketøy er at det tar liten plass, så når jeg skal på kurs i neste uke regner jeg med å bli ferdig, siden det lett kan medbringes.

Sånn i sterk motsetning til det andre prosjektet som involverer en blyklump av en veivesenoransje 70-talls husqvarna symaskin. 😆

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

10 Responses to Garn funnet!

  1. Berit says:

    Å, så bra! 😀
    Strikketøy må man ha. Jeg skal ut og fly i helga, men om det finnes logisk tenking når det gjelder farlige gjenstander må vel strikketøyet bli hjemme. (Strømpepinner, ikke rundpinne)

  2. Randine says:

    Bra at du fant garn slik at de fine sokkene kan bli ferdige.
    Min gamle tunge symaskin fra Singer er heldigvis blitt skiftet ut med en mer håndterbar en, den gamle fra 70-tallet veide minst et tonn.

    Ha en fin sy og strikkehelg!

    • smgj says:

      Jeg bruker min så lite, og jeg synes egentlig den fungerer fint til det meste. Men som du sier – den veier et tonn og når man ikke har den framme hele tiden blir det ei dørstokkmil.

  3. Marit says:

    Kjekt å finne igjen garn ja. Utrolig flotte sokker du lager! 🙂

  4. Hege says:

    Oi, så flotte sokker ! Hege

  5. Tilbaketråkk: Raggsokkene fra helvete « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

