Julekortproduksjon

des-033

Det er småpussling som er morsomt for tiden. Så jeg hadde en kveld her med saks, bånd, papir, lim og klistremerker. Jeg har ikke drevet med scrapping, så dette er første forsøk på det vi engang kalte «papirsløyd». Jeg ser jo at resultatet ble noe amatørmessig mot det som andre lager, men jeg trøster med at i disse tider er det i høyeste grad tanken som teller. 😉

Og siden jeg ikke er så garvet så limet jeg skrivepapiret inn i kortene – med det resultat at jeg nå må håndskrive alle kortene – og julekortmalbrevet mitt i år er ganske langt … 😆

des-032

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Julekortproduksjon

  1. Mokki says:

    Så fine de ble! Jeg har løst problematikken med hva som skal stå inni med å kjøpe noen passende julehilsener som stempel. Så føyer jeg til noen personlige kommentarer 🙂

    Tror jeg gjorde klar 30 julekort her sist helg – så nå er jeg helt tom for hjemmelagde kort 😀

  2. Berit says:

    Skikkelig julete og fine! Du kan jo korte ned på teksten når du skriver for hand. Jeg synes uansett det er mye hyggeligere å få noen handskrevne linjer som er bare til meg enn en opptrykt avhandling om familiens gjøren og laden.

  3. kjempesøte kort 😀
    Her blir det nok kun julemail i år, sånn i romjula tenker jeg… 😉

  4. Mari_ says:

    Så fine de blei! Har planer om å lage kort jeg også, har kjøpt inn konvolutter, men har ikke klart å sette meg ned ennå. Kjekt med inspirasjon, kjenner at jeg begynner å klø i fingrene 😉

  5. smgj says:

    Så koselig at dere likte dem. Mesteparten av materialet er fra europris og plantasjen. 😆

  6. Britt Åse says:

    Kjempefine. Hva med å skrive noe i retning av «Gledelig jul – se vedlegg», og legge det utprinta, lange inni ? 😆

Legg igjen en kommentar

