Årets siste dag – ut med det gamle, inn med det nye

fireworks9 … og man skal gjerne skrive noe fornuftig om året som gikk og stake ut en retning for året som kommer. Sånt er jeg dårlig på, seh.

Men. Jeg forsøker.

Det jeg vet er at i fjor var ikke hageåret noen høydare. Jeg var vel rett og slett for travel og for hagelei og for interessert i den nye hobbyen; dykkingen, og gjenoppdagelsen av den gamle; ridingen. Og ellers i båtlivet. Og det var gøy.fireworks15 Og sånn skal det være – innimellom.

Dog – for det nye året tror jeg at jeg er klar for litt hageliv i gjen. Følgelig ønsker jeg meg to kopper sålyst og 4 bøtter hageglede, milde vinder, sol om dagen og «nok» regn om natta – og t-skjortetemperatur fra begynnelsen av mai til slutten av september (gjerne lenger, men siden jeg ikke er storforlangende greier det seg med 5 måneder i bestillingskvalitet). 😉

Og ellers vil jeg ønske alle som er innom:

Godt nytt år!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

14 Responses to Årets siste dag – ut med det gamle, inn med det nye

  1. Linnemi says:

    Så hvis du slår sammen alt som har gitt deg noe positivt, enten det er i den marine hage eller i overflatevarianten, så har alt sammen vært med på å gi deg noe godt. Fortsett med det! 🙂
    Jeg tenker du fortsetter med dykkingen. Du har tross alt kalt katten for Nitrox… 😉
    Hygg dere på årets siste kveld!

  2. Villrose says:

    Godt nyttår 🙂

  3. oyhovoft says:

    Ha et flott 2010, med eller uten økt hageaktivitet. Og hils Nitrox fra nettvenner i sør. 😀

  4. hildeG says:

    Godt Nyttår til deg og mannen (kæill’n?) og Nitrox. Støtter alle dine ønsker for det nye året 🙂

  5. Mariann says:

    Håper du får ønskene oppfyllt! Sol om dagen og regn om natten, fordi vi fortjener det.
    Godt nytt år!

  6. Marit says:

    Godt nytt hageår! Får håpe det blir mer hageliv på deg til neste år 🙂

  7. TurboLotte says:

    Godt nyttår. Jeg var så hagelei at jeg holdt på å spy. Men nå begynner det sakte men sikkert å krible littegranne.. Full fart mot riktig vei!

  8. Bipbap says:

    Godt nyttår til deg også 🙂

  9. Randine says:

    Godt nytt år til deg uansett hva det vil bringe!

    Sol om dagen og regn om natten vil være perfekt.

  10. orchis says:

    Godt nytt år med hageglede, sålyst, sol og regn i perfekt balanse og endeløst t-skjortevær ønskes deg!

  11. Mariann S says:

    Eg ønsker deg ett riktig godt nytt år 🙂

  12. Harryford says:

    Godt nytt år Smgj!

    – og dine ønsker for det nye året er da det minste man kan ønske seg!;-)

    Takker for 09, og jeg ser frem i mot dine skriverier og kommentarer i året som kommer!
    Stadige overraskelser hva nye prosjekter angår fra din kant! Jeg følger med -ja i bloggen altså 🙂

  13. Frøya-Heidi says:

    Godt nytt år til deg! og takk for trøstende kommentar i bloggen min.

  14. Else Marie says:

    Hei på deg!
    Godt nytt år til deg og dine……….

Legg igjen en kommentar

