Brrr!!!

x19365955 -12 i dag, og meldt kaldere.

Jeg PROTESTERER!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Brrr!!!

  1. rita says:

    -17 her. Har gitt opp å protestere, og begynt å fyre i ovnen i stedet jeg…..

  2. Elisa says:

    Ikkje fullt så kaldt her, men ille nok. Og altfor mykje snø. Men eg er jo «heldig» og kan halde meg innandørs, og innrømmer at det er fint å sjå ut på det kvite.

    Godt nytt år, forresten!

  3. Elsa says:

    Her har temperaturen falt som en stein utover dagen og er nå kommet ned på -15,5°C kalde blå. Kaldere skal det visst bli, brrrr…..
    Melder meg inn i protestgruppa:)

  4. Britt Åse says:

    Hos oss er det 9,noe minus ute nå, og det blåser! Da jeg gikk på trening i ettermiddag var det til og med snø i lufta 😯

    Enn så lenge har vi (tørr) ved (vi har mengder med våt ved…), og når den tar slutt har vi heldigvis varmekablene.

    Jeg gleder meg til våren 😀

  5. Randine says:

    Jeg melder meg også inn i brrr-klubben…

  6. Linnemi says:

    Å, det er så herlig! Et vidunderlig avbrekk fra 1 grad, regn og evig mørke. 🙂

Legg igjen en kommentar

