Den som ler sist … er en freesia

(Den er herved definert som mer sta enn meg, en ikke liten bragd!)

Men, jeg tilgir den det.

Strengt tatt har jeg jo mye mer bruk for den milde parfymen akkura enn jeg hadde i august da blomsterertene, rosene og kaprifolen blomstret.

Så her sitter jeg, med et fårete smil om munnen.

😆

Både for å ha blitt lurt, nok engang, men mest på grunn av duften av varm sommer – i januar.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Den som ler sist … er en freesia

  1. Berit says:

    Du skal se de tviholder på sine opprinnelige årstider. Sørafrikansk, sa du? 😀

    • smgj says:

      Joda, men «vinterblomstrende» i sydafrika kunne jo ha vært sommerblomstrende hos oss? 😉

      BTW – tror jeg må kjøpe en pakke «preparert for sommerblomstring» også. 😆

Legg igjen en kommentar

