En noe uheldig ordlegging

… i overskriften der. Men veldig, veldig morsom. 😆

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3453479.ece

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to En noe uheldig ordlegging

  1. Berit says:

    Valgfritt, altså? 😀
    Eller ny EU-standard? 😀 😀

  2. solfrid says:

    Per Egil! Hvor er du når Aftenposten trenger deg?

  3. Turbolotte says:

    He-he… ja den var jo snedig. 🙂

  4. Mari Anne says:

    Hi-hi. Så fint for dem som kan velge. Jeg har bare en jeg, og den har jeg tenkt å holde på. Nei, jeg mener…;)

  5. nefertiti says:

    Uheldig? Sikkert helt tilsiktet 😉

  6. Marina says:

    Hmmmm… Er det meg de spør, eller mannfolka?

Legg igjen en kommentar

