Så sier jeg det jeg aldri trodde jeg kom til å si

Men:

Kan jeg få -5 grader og lassevis av snø i stedet for det vi har? Takk? Værsåsnill?

Det hører med til historien at det var -23 til morgenen i dag. Nitrox har inntil videre fått dispensasjon fra å sove ute. Den trådde ikraft da gradestokken sank under -12.

Mens jeg venter på mildere vær og snø trøster jeg meg med vissheten om at det var -42 både på Tynset og Røros kl 8 i morges.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Så sier jeg det jeg aldri trodde jeg kom til å si

  1. rita says:

    å fy flate for noen temperaturer. Her har det steget til noen få minus nå. Er meldt mildvær i helga, så da får vi vel hålkeføre….

    God helg 🙂

  2. Randine says:

    Jeg sender deg all den hvite ekle kalde snøen vi har, liker bedre barfrost enn snø.

    Ha en fin helg i kulda, brrrrr!

  3. Britt Åse says:

    Brrr!
    Min Les Nez-pakke er kommet. Er din?

  4. Juni says:

    Minus fem og masse snø er det perfekte vintervær:)
    Skulle gjerne tatt i mot det jeg og.

Legg igjen en kommentar

