Coffeeshop-aroma i stua

christmastree11Juletreet er ute. Delvis i sine bestanddeler. Storkvisten i skogen, stammen i vedbua og småkvisten i ovnen. Og nå lukter det nederlandsk «coffeeshop» i hele huset.

Jaggu godt det bare er -13 i dag sånn at det går an å lufte.

Når skal jeg forresten lære at ikke alt brennbart bør brennes – ikke engang alt brennbart naturmateriale – innendørs? (Eller utendørs, for den saks skyld.)

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Coffeeshop-aroma i stua

  1. Britt Åse says:

    Her også. Noe så deilig!

    Du bør ikke gjøre som meg og bestille prøver på Chanels ‘les exlusives’. Det er fali, det…

  2. AnneKa says:

    😉 Vi hadde ikke tre i år som i fjord, så slipper jeg å bruke å bruke penger på å kjøpe det og slipper å bruker energi på å bli kvitt det. Og eg slipper å støvsuge barnåler i en halvt år etterpå. Idag har vi +2 gr ute men har hatt det kaldt og pusene er blitt innekatter i løpet av julen. Den eneste som virkelig liker seg ute er wowen, Timo, han storkoser seg uansett kulde.
    Ha en fortsatt fin kveld!

Legg igjen en kommentar

