Hipp, hipp: "Rock’n Roll"

Jeg klarte å få iallfall én hippeastrum/amaryllis til å gjenblomstre! (Bare to blomster, men det er 100% framskritt likevel. 😀 )

Høres ikledt «Stolt Mamma»-stemme: «Og SE så flott den er!»

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

15 Responses to Hipp, hipp: "Rock’n Roll"

  1. RandiF says:

    Ha! Så flott!! Jeg hadde 4 løker ute i sommer, og glemte å ta dem inn før i november. Satte dem til driving, og nå har 2 av dem satt knopper, den ene til og med TO knopper. Første gang for meg også, det er gøy!:-)

    • smgj says:

      Jeg hadde mine på undervanningsmatte i drivhuset i sommer – med gjødselpinner oppi. Minste motstands vei har funket greit så langt.

  2. Marit says:

    Så flink du har vært! Jeg beundrer alle som får frem amaryllis til å blomstre igjen 🙂

  3. Berit says:

    Riktig flott er den!
    Har bare tatt opp fire så langt, og det er knopper på halvparten. I fjor gjenblomstra alle, skylder på dårlig sommer 09. Dessuten brukte jeg en organisk, illeluktende gjødsel i 08, kanskje den også har noe av æra for resultatet den sesongen.

  4. Villrose says:

    Ikke sant?

    Holder på å sprekke av stolthet over de som kommer med knopper…

  5. Randine says:

    Gratulere til den stolte mor av en flott gjenblomstrende Hippe!

  6. Sigrid says:

    Gratulerer 🙂
    Den var flott og blr innlemmet i galleriet ved neste korsvei.

  7. Kjempekjempefin var den! også var det et fint bilde også 🙂
    Gratulerer av hele mitt hjerte 😀

  8. smgj says:

    Tusen takk begge to!

Legg igjen en kommentar

