En liten fotosafari

Var ute en tur med katten her om dagen og det ble noen bilder. Noen av dem ble jeg til og med ganske fornøyd med.

Å gå tur med Nitrox i -9 er underholdende og frustrerende. Han har sin mening om når vi skal snu. Og det tar ikke lang tid i de temperaturene der. Så som regel går jeg først fra huset og sist tilbake til huset. 😆

 
Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to En liten fotosafari

  1. Britt Åse says:

    Så koselig 😀
    Fine bilder av fiiine pusen!

  2. orchis says:

    Nydelige bilder!

  3. smgj says:

    Tusen takk! Jeg må jo si at jeg er bittelitt inspirert av dere to da. Dere tar jo så flotte bilder.

  4. Ditt&Datt says:

    Tusen takk 🙂 Har søkt litt selv også, men tror jeg faller mer på blå detaljer, en bukett hvor mesteparten av blomstene er blå blir kanskje litt mye..! Men det går jo ann å plukke noe fra flere 🙂
    Ellers har du en søt katt, supert å ta bilder ute i disse dager !

  5. Turbolotte says:

    Skikkelig fine bilder. De kan du virkelig være fornøyd med. SKjønn katt det der.

  6. smgj says:

    Takktakk – jeg skulle bare ønske at Nitrox var litt mer poseringsvillig. 😀

Legg igjen en kommentar

