Vegan-vampus

Vegetarianervampyren har fått sin egen elefantfot. (Bildet er ikke manipulert. De tennene var der.) 😀

(For de som tror jeg bedriver plantemishandling så må jeg til mitt forsvar si at den er halvråtten i elefantdelen av rota. Dødssyk – altså.)

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Vegan-vampus

  1. Britt Åse says:

    Å, så godt vi ler her nå! 😆

  2. hilde says:

    Hæhæhæ, den posituren var bare helt strålende 😀

  3. ritahoge says:

    Ubetalelig :))

  4. Marina says:

    Selv vampyr-puser trenger vegetabilsk føde, altså? Potteplantene mine skjelver!

Legg igjen en kommentar

