Årets første hagetabbe

Å slenge en frossen jordsekk i hodet på meg selv. Ømt trosteegg der nå.

Tjukkskalle vs. jordsekk: 1 – 1

Nå skal jeg hengi meg til mindre risikable utfordringer. Å sy en 2,5m langt filterpose av et gammelt laken. Om dere ikke hører mer fra meg i dag er det fordi jeg har sydd fast fingeren og venter på at mannen skal få meg løs. 😆

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to Årets første hagetabbe

  1. Turbolotte says:

    Oj.. skikkelig dumt spør du meg. Men jeg er typen til å finne på slikt selv så jeg sier ingenting!

  2. Berit says:

    Høres ut som noe jeg kunne gjort. Blåse på!
    (Og hva i all verden skal du filtrere??)

  3. Britt Åse says:

    Janei, nå må dere gir dere med alle disse hodeskadene. Hilde, Trine og du. Hjelpes!!
    Godt det gikk godt, da 😀

    • smgj says:

      Var ikke store saker – jeg fikk ikke sånn fart på sekken at det var noen fare for hjernerystelse, akkurat.

      Men hodet er litt «urundt» for tiden. 😆

  4. Marit says:

    God bedring da! 🙂
    Jordsekker er sikkert ikke ment til å få i hodet, nei 😉

  5. Snuffeldyret says:

    Men sett fra den lyse siden; nå er du jo ferdig med årets hagetabbe. Herfra må det jo gå bare bra!!!

    God bedring.

Legg igjen en kommentar

