Illustrert statusrapport:

Illustrasjoner som dekker inntrykket av uka så langt:
pfo0007paperwork017c0805ll

Forhåpentligvis blir helga mer slik – iallfall håper jeg:
  k2854713LIFLE041c0043987kle0105

Puh!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to Illustrert statusrapport:

  1. Christine says:

    Ser ikke SÅ værst ut, da!
    Har noen parfymeprøver jeg tenker på å sende til deg – kan du sende meg adressen din?

  2. Christine says:

    Jeg leste ikke setningen mellom bildene… Håper helgen din blir full av ski, snø og bespisning!
    Jeg har vært på skitur i kveld – strålende!

  3. TurboLotte says:

    Så ut som min uke det der. Men skiene kan jeg godt droppe.

  4. Britt Åse says:

    Så herlig!
    Du jeg tenkte at det er jo litt igjen på prøven med Une rose chyprèe. Interessert?

    • smgj says:

      Selvfølgelig, paven er da katolikk – om du ikke vil bruke den selv. Men… jeg håpet virkelig at det kunne bli noen av et osloparfymesniffetreff som jeg kunne henge meg på… 😀

      • Britt Åse says:

        Det er litt langt til Oslo fra meg ofte, vet du. Jeg skal pakke den lille resten og sende. Håper du liker den! I alle fall gleder jeg meg til å se hva du synes, du er virkelig flink til å formidle duftopplevelser 😀
        Har jeg snail mail-adressen din?

  5. groftekanten says:

    Det ser ut som du har holdt ut uka uten de største tragedier 🙂 Får håpe du har fått prøvd skiene i dag!

  6. Stein says:

    Hei og takk for en hyggelig hilsen på min blogg 🙂
    Ha en fortsatt fin helg!

    Stein

Legg igjen en kommentar

