En hjemmeulykke kommer sjelden alene

k3040904Grunnet noro – eller en klon – ble det en ensom start på hytteturen. Og grunnet ensomheten gadd vi ikke svette ut badetøy i badstuen. Håndklær er da gode nok å sitte på blant kjentfolk.

Men så var det det der med å treffe håndduken når man skal sette seg da … og å ikke stryke rompa forbi dekorsteinene på badstuovnen. Husets Herre ruger nå på to små brannblemmer og et fryseelement.

k0750409Og jeg gjør mitt beste for å holde husfreden gjennom å holde smilehullene i sjakk .

Det holder hardt. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to En hjemmeulykke kommer sjelden alene

  1. Sigrid says:

    Kniiiiiis :-D)))

  2. hajal says:

    Å herremin, han passar seg nok neste gang vil eg tru….. god bedring til den forulykkede! Du får heller ta deg ein sving ut om døra når smilen vert for påtrengande….. 😉

  3. orchishage says:

    Huffda! Og hihihi… 🙂
    God helg.

  4. Jon says:

    Ser for meg at det luktet både svidde hår og bacon i badstua. 😛

  5. ritahoge says:

    Jeg hadde ikke greid å holde knegginga for meg sjøl. Du er flink!

    ….og…..fniiiiiiiis 😀 😀 😀

  6. Anita K. says:

    Stakkars mann, 😆

  7. Britt Åse says:

    Pppprrrrfttftfttfstsffff!!!!

Legg igjen en kommentar

