Dagens trim … tur

Dagens casualties er en øreflipp – min – som nå er dobbelt så tykk som den andre. -15 til -18 og litt vind + ikke optimal lue gjorde det. Dumme meg hadde glemt å ta av øreringene slik at varmetapet ble ekstra stort.

Men, noe må det bli. Vi har jo ikke gått på ski på mange år – og i dag ble det 24km og 263meter i høydeforskjell. Det tok oss drøyt 4 timer rundt Skjervungen og det meste av dagslyset. Nå er jeg sliiiiiten. Og i følge Grete Rhode har jeg trimmet 8,9 trimpoeng idag. (1 trimpoeng tilsvarer ca 30-40 minutter rask gange og 200 kcal og bør utføres daglig.)

Et par brukbare bilder ble det også.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Dagens trim … tur

  1. Linnemi says:

    Nydelig! Ikke øreflippen, men naturen. 😉

  2. groftekanten says:

    Det ser ut som du har hatt en fin tur …til tross for den kalde øreflippen 🙂

    Fine bilder!

  3. flott bilder! og så håper jeg at øreflippen roer seg raskt, ante ikke at ei lue kunne lage vannblemmer.

  4. Tilbaketråkk: Ny ørebitt-tur « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

